Česta pitanja

Šta su iWebinari?

Provera pred početak iWebinaraWebinar je online seminar koji pripremaju, prezentuju i organizuju kompanija ili kompanije za izabranu grupu pojedinaca putem interneta.

Webinar omogućava kompanijama da putem interneta prikažu svoju prezentaciju, video snimak web strane ili bilo koji drugi multimedijalni sadržaj publici koja se može nalaziti bilo gde geografski. Za pristup webinaru potreban je samo računar i internet konekcija. Na taj način se vreme maksimalno koristi i štedi, jer, za razliku od seminara gde su učesnici morali fizički da budu prisutni, nema trošenja vremena na traženje parkinga, dolazak, odlazak i sl.

Webinari imaju audio i video komponentu. Video komponenta webinara se deli sa posetiocima putem alata za webinare ili preko internet browser-a. Audio komponenta webinara se uobičajeno emituju putem zvučnika ili slušalica na računara posetioca. Webinar takođe omogućava interakciju između organizatora i publike. Bilo ko iz publike može postavljati pitanja u toku webinara putem ugrađenih alata za instant poruke.

Kome su iWebinari namenjeni?

iWebinari su namenjeni kompanijama (B2B) koji žele neposredniji kontakt sa potencijalnim kupcima svojih proizvoda i usluga i kompanijama koje žele da dobiju kvalifikovane, zainteresovane potencijalne klijente (lead-ove).

iWebinari su primarno namenjeni specifičnom tipu kompanija: IT kompanijama koje direktno ili preko svojih partnera ostvaruju svoje poslovne ciljeve.

Koliko je prosečna posećenost webinara?

Prosečna posećenost webinara je 20 posetilaca po webinara.

Koliko često se održavaju iWebinari?

Live iWebinari se održavaju jednom u dve nedelje.

Šta posle webinara?

Svi webinari se snimaju. Na taj način se kreira sadržaj koji se može praktično neograničeno distribuirati i ponovno pregledati.
Pored snimka webinara svim učesnicima se šalju dodatni materijali:

  • Link do snimljenog webinara
  • PowerPoint slajdovi sa prezentacije
  • Edukativni whitepaper na temu webinara
  • Brošure proizvoda i usluga