Na ovoj stranici možete pogledati sve snimke do sada održanih iWebinara

5 Microsoft Azure Cloud scenarija za mala i srednja preduzeća

Neke od tema koje će biti obrađene na webinaru su:

  • Šta je to Microsoft Azure cloud platforma?
  • Primena Microsoft Azure-a u malim i srednjim poslovanjima
  • Azure cloud servisiKolaboracija Office-a 365 i Microsoft Azure-a
  • Zašto je back up bitan i koja je razlika između njega i arhiviranja podataka?
  • Disaster recovery
  • Enterprise mobility suite
  • Koje još usluge Azure nudi malim i srednjim poslovanjima?​

Office 2016 i Office 365 idealna kombinacija - praktični primeri

Neke od novih funkcionalnosti:

  • Asistent u sortiranju mejlova
  • Real time saradnja na dokumentima
  • Office Groups
  • Skype chat u toku rada u editoru
  • Poboljšani attachment u Outlook-u
  • Rad na dokumentu bez obzira na uređaj ili vašu trenutnu lokaciju

Novosti Office 2016 - kroz praktične primere

Moderno poslovanje se teško može zamisliti bez osnovnog Office paketa.

Poslovanje većine firmi se oslanja na korišćenje ovih aplikacija. Od svog prvog izdanja 1990. godine, proizvod se prilagođava konstantnim potrebama zaposlenih za promenom kao i stalnom napretku tehnologije.

Office 2016 u sklopu pretplate na Office 365, kombinuje prednosti skladištenja i saradnje koje nudi cloud tehnologija, a sve to putem aplikacija koje su već uveliko poznate svima.

Odgovori na praktična pitanja sa 12. Coming konferencije – Cloud computing danas i sutra

U ovom webinaru saznaćete odgovore na pitanja poput:

  • Da li je Cloud naša budućnost?
  • Da li će doći do promene u IT zanimanjima?
  • Kako će promene uticati na celokupno tržište?
  • Zašto Cloud usluge sve više dobijaju na popularnosti?
  • Koraci migracije na Cloud, kako, koliko i ko?
  • Šta sve može migrirati?

Ukoliko želite da vam prenesemo malo konferencijske atmosfere, naša topla preporuka je da pogledate Webinar koji smo pripremili za Vas.

Kako izbeći gubitak KRITIČNIH podataka? (Disaster recovery & back up)

Svetska statistika kaže da čak 60% kompanija koje izgube svoje važne poslovne podatke, bankrotira u roku od 3 meseca od momenta gubitka.

Na ovom webinaru saznaćete:

  • Za šta je Cloud pravo rešenje za bekap podataka?
  • Situacije na koje ne pomišljamo dok do njih ne dođe…
  • Nepogodnosti koje se dešavaju
  • Neophodnost posedovanja Disaster Recovery plana
  • Prepreke u implementaciji DR rešenja
  • Dilema koja se javlja kod kompanija
  • Disaster Recovery rešenja i usluge

Iskustva kompanija sa održanih seminara – Kako smanjiti troškove do 70% uz HAL e-fakture?

Neka od pitanja koja će biti obrađena na webinaru su:

  • Kome sve mogu da šaljem račune?
  • Kako da šaljem firmama koje ne koriste Hal E-bank?
  • Koliko klijenata je Halcom do ovog trenutka uveo u sistem?
  • Kako fakturisati fizičkim licima, sa pretpostavkom da većina ne koristi elektronsko poslovanje?
  • Na koji način uputiti vlasnike mikro preduzeća i preduzetnike da razmišljaju o uštedama na ovaj način?
  • I još mnogo drugih…

Office 365 - za profesionalne usluge

Kako koristiti Office 365 ako se bavite profesionalnim pružanjem uslugama? Webinar je namenjen profesionalcima i posebno može biti interesantan za:

  • advokate
  • poslovne konsultante
  • IT konsultante
  • računovođe
  • finansijske savetnike
  • revizore

IT sigurnost i bezbednost - opasnosti, pretnje, izazovi

Neka od pitanja koja će biti obrađena na webinaru su:

  • Odnos bezbednosti i funkcionalnosti
  • Osnova IT bezbednosti
  • Ko nas zapravo napada?
  • Vrste napada
  • Kako se zaštititi?
  • I još mnogo drugih…

Tablet ili laptop – pravi izbor?

Da li se i kod Vas često javlja dilema šta bi vam više olakšalo posao – tablet ili laptop?

Većina poslovnih ljudi želi uređaj koji će uspešno izaći u susret njihovim potrebama i svakodnevnim poslovnim aktivnostima.

Želje i potrebe su različite od čoveka do čoveka, tako da izbor pravog uređaja predstavlja ozbiljan problem.

Opet se treba voditi i principom da nije uvek najskuplje jednako nečemu što bi ispunilo vaša očekivanja. Ljudi često kupuju skupe uređaje koji imaju gomilu funkcija koje u suštini njima i nisu prekopotrebne

Na kraju se svede na to da takva kupovina predstavlja uzaludan trošak. Treba se voditi racionalnim potrebama poslovanja.

Zašto cloud? Ili bolje pitanje… A zašto ne?

U ovom webinaru saznaćete odgovore na pitanja poput:

  • Na šta nas to asocira cloud?
  • Koliko je cloud sigurno i bezbedno rešenje?
  • Kakva su iskustva domaćih kompanija sa Coming cloud rešenjima i koje su direktne poslovne koristi imali od ovih rešenja?
  • Zašto Cloud, kada već to imam?
  • Kategorije troškova?
  • Vremenski razgraničeni troškovi Cloud rešenja na period od 3 godine?
  • Koji su rizici koje cloud nosi sa sobom?

12 razloga zbog kojih su elektronske fakture neophodne u poslovanju

Neke od tema koje će biti obrađene na webinaru su:

  • Predstavljanje e-faktura
  • Zašto baš e-fakture?
  • Razlozi zbog kojih bi trebalo uvesti e-fakture u poslovanje
  • Šta se nudi u domenu e-faktura?

Saznaćete kako možete na efikasniji način vršiti razmenu računa (faktura) i propratnih informacija od preduzeća do klijenata, koristeći elektronsku infrastrukturu, tj. Internet u Vašem poslovanju i kako možete povećati uštedu.

Microsoft Azure – Cloud za moderno poslovanje

Saznajte šta kompanije mogu dobiti korišćenjem Microsoft Azure platforme:

  • Kakve su mogućnosti za razvoj namenskih aplikacije u okviru Microsoft Azure centara podataka?
  • Kako aplikacije koje su aktivne u vašem lokalnom data centru mogu biti prebačene u Microsoft’s Azure centre podataka?
  • Na koji način možete izmestiti vašu postojeću IT infrastrukturu u Azure Cloud i UŠTEDETI BRDO PARA?
  • Kako da iskoristite Azure za sigurnost i bezbednost VAŠIH podataka?
  • I još mnogo toga!

Office 365 – scenariji korišćenja u malim i srednjim preduzećima

Ako želite povećanje produktivnosti a u isti mah uštedu novca i vremena u vašem poslu, naša topla preporuka je da pogledate Webinar koji smo pripremili za Vas.

Neke od tema koje će biti obrađene na webinaru su:

  • Osnovne prednosti Office-a 365
  • Šta je to Office 365 ukratko?
  • Poređenje korišćenja Office-a 365 na različitim mobilnim uređajima
  • Prilagođenost različitim vrstama mobilnih uređaja i usluge koje ti uređaji podržavaju (e-mail, međusobna saradnja i komunikacija)​

Na našem Webinaru takođe možete videti koje su karakteristike Office 365 paketa kao i cene mesečnih pretplata za mala i srednja preduzeća.

Office365 – Cloud u službi Vašeg poslovanja

To što će Vam kancelarija biti u cloud-u omogućava Vam da maksimizirate ulaganja u tehnologiju, smanjite troškove, i nudi Vam sigurnost da je Vaše poslovanje spremno za budućnost.

Sa Office-om 365 možete da:

  • Obavite posao na najbolji način sa novim i poboljšanim karakteristikama putem svake Office aplikacije.
  • Budete povezani i sačuvate važne poruke sa poslovnim email-om sa 50GB prostora.
  • Zaštitite svoje poslovanje i zaposlene od malware-a i spam-a sa uvek ažuriranom sigurnošću i email zaštitom.
  • Skladištite, sinhronizujte i delite fajlove sa OneDrive for Business sa 1TB prostora.
  • Sarađujte sa članovima tima i pridružite se online sastancima sa samo jednim klikom sa vašeg omiljenog uređaja.

eFakture – edukativni webinar

Prema istraživanjima u procesu izdavanja i slanja faktura mogu se ostvariti uštede i do 75% svih troškova slanja, štampanja i obrade faktura.

Neke od tema koje će biti obrađene na webinaru su:

  • Globalni i lokalni podaci upotrebe eFaktura
  • Upoznavanje sa e-fakturama
  • Šta su eFakture?
  • Čemu služe i kome su namenjene?
  • Prednosti e-faktura
  • Nedostaci klasičnog poslovanja sa papirnim fakturama
  • Implementacija elektronske razmene dokumenata, ne samo računa
  • Kalkulacija uštede e-faktura u odnosu na klasične fakture

Upravljivi IT servisi – edukativni webinar

Analize pokazuju da su 46% od organizacija koje koriste upravljive servise snizile svoje godišnje troškove IT-ja za 25%, a 13% njih je ostvarilo i preko 50% uštede na IT-ju.

Neke od tema koje će biti obrađene na webinaru su:

  • IT izazovi
  • Problemi sa tradicionalnim pristupima
  • Primer troškova prekida u radu
  • Korist i prednosti Proaktivne podrške
  • Detalji proaktivnog IT rešenja
  • Kako funkcionišu upravljivi servisi?