Neke od tema koje će biti obrađene na webinaru su:
Neke od novih funkcionalnosti:
Moderno poslovanje se teško može zamisliti bez osnovnog Office paketa.
Poslovanje većine firmi se oslanja na korišćenje ovih aplikacija. Od svog prvog izdanja 1990. godine, proizvod se prilagođava konstantnim potrebama zaposlenih za promenom kao i stalnom napretku tehnologije.
Office 2016 u sklopu pretplate na Office 365, kombinuje prednosti skladištenja i saradnje koje nudi cloud tehnologija, a sve to putem aplikacija koje su već uveliko poznate svima.
U ovom webinaru saznaćete odgovore na pitanja poput:
Ukoliko želite da vam prenesemo malo konferencijske atmosfere, naša topla preporuka je da pogledate Webinar koji smo pripremili za Vas.
Svetska statistika kaže da čak 60% kompanija koje izgube svoje važne poslovne podatke, bankrotira u roku od 3 meseca od momenta gubitka.
Na ovom webinaru saznaćete:
Neka od pitanja koja će biti obrađena na webinaru su:
Kako koristiti Office 365 ako se bavite profesionalnim pružanjem uslugama? Webinar je namenjen profesionalcima i posebno može biti interesantan za:
Neka od pitanja koja će biti obrađena na webinaru su:
Da li se i kod Vas često javlja dilema šta bi vam više olakšalo posao – tablet ili laptop?
Većina poslovnih ljudi želi uređaj koji će uspešno izaći u susret njihovim potrebama i svakodnevnim poslovnim aktivnostima.
Želje i potrebe su različite od čoveka do čoveka, tako da izbor pravog uređaja predstavlja ozbiljan problem.
Opet se treba voditi i principom da nije uvek najskuplje jednako nečemu što bi ispunilo vaša očekivanja. Ljudi često kupuju skupe uređaje koji imaju gomilu funkcija koje u suštini njima i nisu prekopotrebne
Na kraju se svede na to da takva kupovina predstavlja uzaludan trošak. Treba se voditi racionalnim potrebama poslovanja.
U ovom webinaru saznaćete odgovore na pitanja poput:
Neke od tema koje će biti obrađene na webinaru su:
Saznaćete kako možete na efikasniji način vršiti razmenu računa (faktura) i propratnih informacija od preduzeća do klijenata, koristeći elektronsku infrastrukturu, tj. Internet u Vašem poslovanju i kako možete povećati uštedu.
Saznajte šta kompanije mogu dobiti korišćenjem Microsoft Azure platforme:
Ako želite povećanje produktivnosti a u isti mah uštedu novca i vremena u vašem poslu, naša topla preporuka je da pogledate Webinar koji smo pripremili za Vas.
Neke od tema koje će biti obrađene na webinaru su:
Na našem Webinaru takođe možete videti koje su karakteristike Office 365 paketa kao i cene mesečnih pretplata za mala i srednja preduzeća.
To što će Vam kancelarija biti u cloud-u omogućava Vam da maksimizirate ulaganja u tehnologiju, smanjite troškove, i nudi Vam sigurnost da je Vaše poslovanje spremno za budućnost.
Sa Office-om 365 možete da:
Prema istraživanjima u procesu izdavanja i slanja faktura mogu se ostvariti uštede i do 75% svih troškova slanja, štampanja i obrade faktura.
Neke od tema koje će biti obrađene na webinaru su:
Analize pokazuju da su 46% od organizacija koje koriste upravljive servise snizile svoje godišnje troškove IT-ja za 25%, a 13% njih je ostvarilo i preko 50% uštede na IT-ju.
Neke od tema koje će biti obrađene na webinaru su: