Na prethodnim webinarima smo već objasnili pojam e-faktura kao i glavne prednosti koje bi kompanije imale njihovom primenom. Detaljno je pojašnjen sistem funkcionisanja i osnovne razlike u odnosu na tradicionalan vid fakturisanja.
Ovaj webinar se razlikuje po tome jer ćete saznati iz prve ruke stvari koje muče kompanije (slične vašoj) a prisustvovale su i aktivno učestvovale na seminaru:
koji je održala firma Halcom širom Srbije u prethodnih mesec dana.
Prikazaćemo vam najčešće probleme sa kojima se suočavaju zaposleni kao i direktori raznih kompanija. Takođe ćemo prikazati i šta je to što im može rešiti probleme.
Naravno kratko ćemo se osvrnuti i na već pomenute teme na prethodnim webinarima.
Ukoliko vam se dopao neki od naših iWebinara, a želite da znate kada će biti sledeći i kakav ja plan tema, unesite svoju email adresu i obavestićemo vas o sledećim iWebinarima!
A ono što je ključno i što je već poznato je to da se plaćanjem preko elektronskih faktura poslovanje značajno ubrzava, smanjuju se troškovi, i povećava produktivnost.
Ovom prilikom Vas pozivamo da se prijavite za online webinar jer smatramo da će Vam tematika koja će biti predstavljena putem webinara izuzetno koristiti jer se na osnovu tuđeg a i ličnog iskustva najbolje uči.
Ukoliko želite da se upustite u savremen i efikasan način poslovanja i naplate , naša topla preporuka je da pogledate Webinar koji smo pripremili za Vas.
Neka od pitanja koja će biti obrađena na webinaru su: